POLISI PEMULANGAN BARANG ROSAK

*POLISI PEMULANGAN BARANGAN YANG ROSAK (DAMAGE)*

1) Polisi ini hanya tertakluk kepada barangan yang diterima mengalami kerosakan disebabkan oleh kesilapan semasa proses penghantaran sahaja.

2) Kami sama sekali *TIDAK* akan bertangungjawab keatas kerosakan barangan yang disebabkan atas kesilapan penerima atau ketika barang yang sudah didalam jagaan penerima.

3) Setiap aduan kerosakan WAJIB diadukan terlebih dahulu kepada pihak HQ Evonutrition berserta dengan gambar kerosakkan dan dihantar melalui applikasi Whatsapp ke nombor 013-999 4722.

4) Setelah dipersetujui oleh pihak HQ Evonurtrition, barang yang rosak tersebut perlu dipulangkan semula ke HQ Evonutrition melalui Pos.

5) Pihak HQ Evonutrition akan proses penghantaran semula pengantian barang dalam masa 7 hari bekerja setelah barang yang rosak diterima.

6) Untuk sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut boleh hubungi bahagian Khidmat Pelangan Evonutrition di talian 012-977 9040 atau emailkan pertanyaan ke hilmi.evonutrition@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

TUTORIAL FOLLOW DAN SUBMIT ORDER